NOWOŚCI

sobota, 9 lutego 2013

GeeKolekcja #35 Filmoteka na styczeń

    Choć w księgarniach aż roi się od najrozmaitszych promocji, to moja uwaga skupiła się bardziej na książkach niż filmach. Pewnie dlatego, że wyprzedaże okazały się być korzystniejsze dla tych pierwszych, a jak wiecie, jak już kupuję filmy na DVD to zazwyczaj wersje rozszerzone, no chyba, że takowe nie istnieją. Okazuje się, że w zakresie korzystniejszych zakupów swoją rolę spełnia Allegro i tam też wyhaczyłam kilka ciekawych ofert. Ponadto Galapagos o mnie nie zapomniał i podesłał mi 2 tytuły do recenzji.
 
 
Od lewej:
 
1. Zjawy, reż. Todd Lincoln - od Galapagos
2. Wyborcze jaja, reż. Jay Roach - j.w.
3. Bękarty wojny, reż. Quentin Tarantino (steelbox) -zakupiony na Allegro
4. To właśnie miłość, reż. Richard Curtis - j.w.

2 komentarze :

  1. Znając życie, Wyborcze jaja okażą się straszliwą kaszaną, ale dla niższego pana i to bez brody, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ,,Bękarty wojny" - dziwny film, ale cały czas go wspominam, bo mnie niezwykle zaintrygował. Pierwszy raz w życiu oglądałam coś tak nietypowego. :) A ,,To właśnie miłość" znam niemal na pamięć, zatem czekam na recenzje (o ile już się nie pojawiły - tyle tego masz, że nie ogarniam, co czytałam, a co nie:).

    OdpowiedzUsuń