NOWOŚCI

sobota, 9 lutego 2013

GeeKolekcja #34: Styczniowa biblioteczka

    Uwielbiam styczeń! Nie dość, że wyprzedaże szaleją w sklepach, to jeszcze w księgarniach i u wydawnictw. W tym gorącym okresie można się nieźle obkupić, co też uczyniłam, całkowicie wypłukując się z kasy. No, ale ciężko przejść obojętnie obok takiej okazji. Jako, że Weltbild usuwa się z polskiego rynku można było znaleźć bardzo atrakcyjne promocje i tak też większość lektur przeze mnie zakupionych pochodzi właśnie stamtąd. Nie obeszło się również i bez zakupu u Znaku. Nadal pozostaję wierna wymianom, w szczególności, że teraz postanowiłam pousuwać trochę książek z własnej biblioteczki. Zapraszam więc do wymiany! W kwestii współpracy z wydawcami niewiele się zmieniło, szczęśliwie egzemplarzy nie dostałam zbyt wielu (nie sądziłam, że kiedyś to powiem!), bo kryzys u mnie przeogromny- mam wrażenie, że z miesiąc na miesiąc się pogłębia.


Od góry na lewo:
1. Feng shui dla umysłu, aut. Michael Bohne - od Studio Astro [recenzja]
2. Zaklinacz dusz, aut. Izabela Janczarska - j.w.
3. Magia Avalonu, aut. Aprilynne Pike - od Grupy Wydawniczej Publicat
4. Nocna gwiazda, aut. Alyson Noel - j.w. [recenzja]
5. Przewodnik po sadze Zmierzch, aut. Stephanie Meyer - j.w.
6. Stokrotki w śniegu, aut. Richard Evans - wymiana na LC
7. Oczarowanie, aut. Carrie Jones - j.w.
8. Bar dla potępionych, aut. Kealan Patrick Burke - j.w.
9. Martin Scorsese. Rozmowy, aut. Richard Schickel - j.w.
Od góry na prawo:
10. Efemeryda, aut. Robert Cichowlas, Kazimierz Krycz Jr. - zakup na promocji w Realu
11. Ogród ciemności, aut Anne Frasier - j.w.
12. Księga o niewidzialnym, aut. Eric-Emmanuel Schmitt - zakup na promocji w księgarni ZNAKu
13. Dla Ciebie wszystko, aut. Nicholas Sparks - zakup na promocji w Weltbildzie
14. Anioł, aut. L.A. Weatherly - j.w.
15. Światła września, aut. Carlos Ruiz Zafon - promocja Weltbildu w stylu kup 3 i weź jedną za 1zł.
16. Pałac północy, aut. Carloz Ruiz Zafon - j.w.
17. Bezimienna, aut. Hanri Magali - j.w.
18. Bogini oceanu, aut. P.C. Cast - j.w.

17 komentarzy :

  1. Ładny stosik, widzę kilka ciekawych pozycji, które z chęcią bym podkradła :)

    Miałam okazję przeczytać "Anioła" i książka jest dość oryginalna, dlatego warto po nią sięgnąć. Jednak wątek romantyczny wydaje się być dość oklepany to mimo wszystko "Anioł" nie jest stratą czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące stosiszcze ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaklinacza dusz mam u siebie, czeka, aż go czytnę i zrecenzuję;)
    Intryguje mnie książka pt "Bar dla potępionych"...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nabytki :)
    nie udało mi się załapać na "Pałac północy" Zafona w Weltbildzie
    dodałam sobie książkę do listy i było ok, a potem jak kompletowali zamówienie to dostałam info, że już nie mają tego tytułu :/
    a do zakładki z wymianą z pewnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, okazało się, że w Weltbildzie co fajniejsze tytuły wychodziły z prędkością światła. Ja tak miałam z Bezpieczną przystanią od Sparksa. Jednego dnia była po 17zł, a drugiego już w ogóle jej nie było. Się czekało to się nie ma :( chlip.

      Usuń
  5. Świetne książki! "Bogini Oceanu" ostatnio skończyłam czytać i nawet mi się spodobała. "Pałac północy" bardzo mi się podobał, "Światła września" czekają na swoja kolej a nad przewodnikiem po Zmierzchu cały czas się zastanawiam ;) No i Sparks <3 Niedługo powinnam dostać ten tytuł z wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fantastyczny stos! Czaję się na "Bezimienną", a także powieści Zafóna i Evansa. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały stos! Miłej lektury =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykańczają mnie promocje, dla mnie to zapowiedź finansowego krachu, ale niestety ulegam, a później lamentuje, bo na półkach zalega masa nieprzeczytanych książek :/

    Cóż mogę napisać, egzemplarze masz przednie, nic tylko czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdobycze! Życzę miłego czytania. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty mi nie mów o promocjach! :D Ja już jestem przez nie tak biedna, że to masakra jest. A kolejne książko sobie odłożyłam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem cieszę się, że nie pracuję w księgarni :D bo chyba bym zostawiała tam całą wypłatę :D

      Usuń
    2. Tell me about it! :D
      A ja poza swoją księgarnią się jeszcze u konkurencji obkupuję ;]
      Chyba przydałby mi się bogaty mąż :D

      Usuń
  11. Faktycznie - po tych promocjach można już tylko oglądać pustki w portfelu. Ale jest i pozytywna strona - uśmiech (i dziecięca radość), kiedy widzisz ile książek jeszcze przed Tobą i to w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tutaj kilka pięknych nabytków, które podkradłabym:)) Gratuluję zdobyczy i miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też kupiłam dwie pozycje Zafona w promocji w Empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milego czytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń