NOWOŚCI

czwartek, 7 czerwca 2012

GeeKolekcja #22: Filmowy stos majowy 2012

    W minionym miesiącu nie było zbyt wielkich szaleństw filmowych. Bardziej skupiłam się na odwiedzaniu kina z legitymacją Anime-Games-World, niżeli kupowaniu i oglądaniu filmów. Nie mniej, idąc za moim postanowieniem pt: "kupić jeden film w miesiącu" postanowiłam poszaleć i zaopatrzyłam się w mojego ukochanego "Sweeney Todda", w dość promocyjnej cenie. W dodatku dzięki współpracy z A-G-W weszłam w posiadanie dwóch filmów od Gutek Film, oba do recenzji. Szaleństwo!

Od lewej:

1. Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street, reż. Tim Burton 
2. Chokher Bali: Gra namiętności, reż. Rituparno Ghosh - od Gutek Film poprzez A-G-W [recenzja]
3. Om Shanti Om, reż. Farah Khan - od Gutek film poprzez A-G-W [recenzja]

3 komentarze :

  1. Jedynie film nr 1 bym obejrzała. Reszta to nie moja bajka ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie chętnie bym obejrzała, bo niestety nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tylko "Chokher Bali".

    Zastanowiło mnie to, że filmy Blinka rozdaje Gutek. Z drugiej strony to też nie dziwi - Jakub Duszyński, właściciel Blinka, to dyrektor artystyczny Gutka. Jednak zamknął rozdział pt. "bollywood" i skupia się na bardziej prestiżowych i dochodowych produkcjach z Azji i Europy. Dlatego zastanawia mnie, że te filmy (OSO uwielbiam) są w ogóle dawane do recenzji.

    Miłego oglądania. :)

    OdpowiedzUsuń