NOWOŚCI

piątek, 4 maja 2012

GeeKolekcja #19: Książkowy stos na kwiecień 2012

    Czasem w karierze młodego recenzenta przychodzą takie chwile, kiedy ma lekki kryzys czytelniczy. Trochę cierpiałam z tego powodu w ostatnich dniach. Książki długo nie przychodziły, a jak w końcu egzemplarze recenzenckie do mnie dotarły to wręcz przytłoczyła mnie ich ilość. Na szczęście w czasie majówki udało mi się większość nadrobić w związku z czym większość recenzji była dostępna już dla Waszych i dla Wydawców oczu. 

    Jako, że kwiecień to był mój miesiąc urodzinowy postanowiłam sprawić sobie kilka czytelniczych prezentów, a i mąż postanowił zasilić nasz chwiejący się regał- oczywiście za moją silną sugestią. Wszelkie zdobycze prezentuję poniżej.




Od dołu:

1. Wiedźma, aut. Nancy Holder,  Debbie Vigue - od Bukowego Lasu poprzez IRKĘ
2. Anna we krwi, aut. Kendare Blake - od Prószyński i S-ka poprzez IRKĘ
3. Ulotne chwile szczęścia, aut. Robyn Carr - od Miry (recenzja)
4. Ocaleni. Życie, które znaliśmy, aut. Susan Beth Pfeffer - prezent od IRKI
5. Zamieniona, aut. Amanda Hocking - prezent od IRKI
6. Rozdarta, aut. Amanda Hocking - od Amber poprzez IRKĘ
7. Niezgodna, aut. Veronica Roth - od Amber poprzez Anime-Games-World
8. Myszy i koty, aut. Gordon Reece - od Amber poprzez Anime-Games-World
9. Ukojenie, aut. Maggie Stiefvater - od Wilgi
10. Zwierzęta i ich rodziny, aut. Brenda Apsley - od Wilgi (recenzja)
11. Zawiłości miłości, aut. Dorota Gellner - od Wilgi (recenzja)

Od dołu:

12. Dziewczyna z sąsiedztwa, aut. Jack Ketchum - prezent urodzinowy od bliskiej koleżanki
13. Jedyne dziecko, aut. Jack Ketchum - prezent urodzinowy od męża
14. 2012, Praca zbiorowa - prezent do zakupów od Empika z okazji Światowego Tygodnia Książki
15. Kosogłos, aut. Suzanne Collins - prezent urodzinowy od samej siebie, dla uzupełnienia kolekcji 
16. Sklepik z marzeniami, aut. Stephen King - prezent urodzinowy od samej siebie

10 komentarzy :

  1. Gratuluję niezłego stosiku:)) wygląda imponująco, zazdroszczę ukojenia..
    Miłej lektury!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały stosik. Gratuluje! Ja niestety utknęłam chwilowo na Drżeniu, ale nie mogę się już doczekać kiedy sięgnę po niepokój, a następnie Ukojenie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć nabytków
    z chęcią zabrałabym na moją półkę książki Ketchuma
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacny stosik ;) Widzę kilka pozycji, które posiadam, ale z większością nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne stosiki! Podkradłabym wieeele pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka bym Ci zwinęła :P
    Annę we krwi mam i właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik ;D Wiele pozycji na które ja poluję już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne książeczki. A co do kryzysu czytelniczego, że tak powiem: NO CO TY NIE POWIESZ. Wiesz doskonale, że w kwietniu nie przeczytałam ani jednej książki, to dopiero żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem :P Ale każdemu się zdarza więc się nie przejmuj :*

      Usuń