NOWOŚCI

czwartek, 1 marca 2012

GeeKolekcja #15: Filmowy stosik lutowy 2012

W lutym stała się rzecz niezwykła. Nawiązałam współpracę recenzencką z dystrybutorem filmów i seriali Warner Bros.- Galapagos. Z tego też powodu moje zdobycze w miesiącu lutym troszkę się wzbogaciły i to nie tylko o moje własne zakupy. Liczę na to, że marzec, ewentualnie kwiecień (w końcu będą urodziny!) przyniesie zakończenie mojego kryzysu i w końcu zdobędę kilka filmów do swojej kolekcji. 
Od dołu: 

1. Pamiętnik, reż. Nick Cassavetes - seria Zakochane kino od Galapagosa (recenzja)
2. Masz wiadomość, reż. Nora Ephron - seria Zakochane kino od Galapagosa (recenzja)
3. List w butelce, reż. Luis Mandoki - seria Zakochane kino od Galapagosa


Ponadto są jeszcze moje zakupy. Nie od biegam za bardzo od tematu i wciąż kolekcjonuję Zaczarowaną kolekcję Disneya. Już prawie koniec!

4. Robin Hood, reż. Wolfgang Reitherman
5. Atlantyda: Zaginiony ląd, reż. Kirk Wise, Gary Trousdale

6 komentarzy :

  1. Gratuluję nawiązania współpracy. :)

    Z zakochanej kolekcji nie widziałam "Listu w butelce". Ale ostatnio się boję filmów z Costnerem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)

    No ja wszystkie filmy widziałam, ale to po razie i to chyba z milion lat temu hehe :D Czemu się boisz? Nie ma źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkopałam stary numer "Filmu", gdzie w "Dyrdymałach" uroczo się z niego nabijano. Chwilowo wolność artystyczna ma o jedno znaczenie za dużo. ^^

    Na razie oglądanie filmów z Kevinem C. mija się z celem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Galapagos? Gratuluję! :))
    Ja uwielbiam "Masz wiadomość" i w sumie nie wiem czemu, ale lubię bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak... sama jestem w szoku i jestem przeszczęśliwa :)
    Ja też nie wiem czemu lubisz :P w końcu reprezentujesz płeć męską. No, ale ostatecznie bardzo mnie to cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W przypadku "Mam wiadomość", większym sentymentem darzę oryginał zatytułowany "Sklep na rogu" z Jamesem Stewartem. Ale Hanks i Ryan dają radę. ;)

    OdpowiedzUsuń