NOWOŚCI

sobota, 4 lutego 2012

GeeKolekcja #13: Styczniowy stos książkowy 2012

Nowy rok zawsze zaskakuje nas  promocjami. Wobec czego człowiek wypłukuje się z całej kasy. W tym roku zamiast poszaleć na ciuchowych wyprzedażach poszalałam na wyprzedażach książkowych. Nigdy w życiu nie kupiłam tyle książek w jednym miesiącu, ale czasem tak trudno oprzeć się okazji. Poniżej prezentuję stos, które kupiłam sama i stos recenzencki.




Od dołu:
1. Rozważna i romantyczna, aut. Jane Austen - na wyprzedaży klasycznego romansu w Biedronce
2. Igrzyska śmierci, aut. Suzanne Collins - kupione, aby przygotować się do seansu ekranizacji
3. Pocałunki z piekła, praca zbiorowa - na promocji w księgarni Amazonka, dla uzupełnienia kolekcji "Z piekła"
4. Radio duchów, aut. Leopold Gout - również na promocji w księgarni Amazonka
5. Robokalipsa, aut. Daniel H. Wilson - na promocji u Wydawnictwa Znak
6. Wyliczanka, aut. John Verdon - również na promocji u Wydawnictwa Znak
7. Nigdy i na zawsze, aut. Ann Brashares - i także na promocji w księgarni Znaku

Dodatkowo zaopatrzyłam się w moją wyśnioną zakładkę do książek! Cudem dorwałam ją w Empiku. Genialna jest i przynajmniej trwała. No oczywiście dopóki mi się ogniwka nie rozpadną :P

Teraz troszkę egzemplarzy recenzenckich, w zdominowanej większości otrzymane od Wydawnictw za pośrednictwem portalu Sztukater, za co gorąco dziękuję załodze!

 
Od dołu:
8. Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych, praca zbiorowa - od Wydawnictwa Debit
9. Bitwa w Labiryncie, aut. Rick Riordan - od Wydawnictwa Galeria Książki
10. Ostatni Olimpijczyk, aut. Rick Riordan - od Wydawnictwa Galeria Książki
11. Archiwum herosów, aut. Rick Riordan - od Wydawnictwa Galeria Książki
12. Śmierć w pigułce, aut. Kenneth B. Andersen - od Wydawnictwa Jaguar

Ponadto otrzymałam również egzemplarz książki od Wydawnictwa Znak Emotikon w ramach akcji promocyjnej dla fanów serialu "Dexter". 


13. Nie jestem seryjnym mordercą, aut. Dan Wells - recenzja

Za wszystkie egzemplarze bardzo gorąco dziękuję!

6 komentarzy :

  1. Piękny stosik! Mam takie wydanie z Klasyczne Romansu innych dzieł Jane Austen. Od kiedy jest ta promocja ? Muszę jutro się wybrać!
    Czekam na recenzje Igrzysk - mi dwa lata temu ta książka się niezmiernie podobała :)
    "Nigdy i na zawsze" - ależ bym ją chciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znając Twoje tempo czytania za dwa tygodnie będziesz potrzebowała kolejnych stosów :) Trzymaj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stosy ! :D I jak ja bym chciała Nigdy i na zawsze ! :D Poza tym mój kochany Peeeercy ... najlepsze, że przed chwilą skończyłam czytać ostatnia część (oczywiście nie po raz pierwszy) :) Miłego czytania :D

    Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. "Rozważną i romantyczną" czytałam i bardzo mi się podobała. Mimo że uważa się ją za najsłabszą książkę Austin.
    "Igrzyska śmierci" były absolutnie rewelacyjnie!
    "Nigdy i na zawsze" mam, ale nie mam czasu przeczytać.
    Ogólnie gratuluje wspaniałego i ciekawego stosiku!

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiecie, egzemplarze recenzenckie to mam już w większości przeczytane. Została mi tylko "Śmierć w pigułce". Z zakupowych to nie wiem kiedy to będę ogarniać :P bo mam jeszcze stare zakupione w kolejce do czytania. Ale dziękuję za komentarze.
    Tristezza - mnie chyba wystarczy, jak raz przeczytam serię. Ale chomikuję dla dzieci i może kiedyś w przyszłości najdzie mnie chęć ponownej lektury :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe stroiki. Większość raczej nie moje klimaty. Do Jane Austin przybieram się od dłuższego czasu, ale trochę go mi brak. "Igrzyska Śmierci", były boskie i nie mogę doczekać się ekranizacji. Ogromną chętkę mam również na "nigdy i na zawsze".

    OdpowiedzUsuń