NOWOŚCI

piątek, 30 grudnia 2011

GeeKolekcja #11: Świąteczny 2011

Urodziny i Święta są najlepszym czasem w roku, gdyż wtedy bez problemu można uzupełnić swoją biblioteczkę o upragnione pozycje książkowe. Ja, przyznaję się bez bicia, poszalałam trochę z tymi książkami w grudniu, a najciekawsze jest to, że większość już mam przeczytaną. Standardowo są egzemplarze recenzenckie, ale także moje własne zakupy i prezenty od moich najbliższych. W tym miesiącu egzemplarze nie tylko od Sztukatera, ale także Anime-Games-World


 


Od lewej:

1. Gwen Hayes "Strąceni" - od Wydawnictwa Amber
2. Jim Butcher "Front burzowy" - od Wydawnictwa MAG

Od góry i w lewo:

3. Martin van Crevel "Wehrmacht kontra US Army 1939-1945. Porównanie siły bojowej" - Instytut Wydawniczy Erica
4. OSHO "Wychować nowe dziecko" - Wydawnictwo Nowy Horyzont
5. OSHO "Wejdź głębiej, bądź naturalny, sięgnij wyżej" - Wydawnictwo Nowy Horyzont
6. Andrzej Janus "Nie daj się zjeść grzybom Candida" - Wydawnictwo IPS
7. Jakub Gołąb "Kopyta doskonałe" - Wydawnictwo IPS
8. D.J. McIntosh "Wiedźma z Babilonu" - Wydawnictwo Bellona
9. James R. Benn "Łachmany i kości" - Wydawnictwo Bellona
10. Ryszard Marek Groński "Powroty" - Wydawnictwo MUZA S.A.
11. Wunibald Müller "Jak wyjść z depresji?" - Wydawnictwo WAM
12. Violet Blue "Jak flirtować" - Wydawnictwo Bellona
13. Pittacus Lore "Zaginiona kartoteka. Numer sześć" - Wydawnictwo G+J
14. Waldemar Wolański "Pan Twardowski" - Wydawnictwo Skrzat
15. Praca zbiorowa "15 blizn" - Wydawnictwo Replika
16. Ralf Isau "Szkarłatna partytura" - Wydawnictwo Telbit
17. Praca zbiorowa "Skarbiec pełen baśni" - Wydawnictwo Wilga
18. Praca zbiorowa "Skarbiec baśni świata" - Wydawnictwo Wilga
19. Praca zbiorowa "Złota księga bajek" - Wydawnictwo Wilga
20. Lewis Carroll "Alicja w Krainie Czarów" - Wydawnictwo Wilga

Od lewej:

21. Rachel Caine "Wampiry z Morganville Księga 5. Miasto widmo" - mikołajowy prezent od męża #1
22. Becca Fitzpatrick "Cisza" - mikołajowy prezent od męża #2
23. Alessandro D'avenia "Biała jak mleko, czerwona jak krew" - gwiazdkowy prezent od przyjaciółki
24. Kelly Creagh "Nevermore. Kruk" - zakup własny na Gwiazdkę #1
25. Eric- Emmanuel Schmitt "Kiki van Beethoven" - zakup własny na Gwiazdkę #2





7 komentarzy :

  1. Cóż tu można mądrego napisać - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię Sztukater obdarował! WOW! Przy tym moje 7 się kryje, a już byłam dumna;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stosy! Zostało mi tylko zazdrościć i życzyć przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Illlle książek *zachwycona jest*. Zazdroszczę Alicji w Krainie czarów, słyszałam o tym wydaniu i strasznie chciałabym je dorwać. Podziwiam, że dajesz radę z taką ilością egzemplarzy recenzenckich

    OdpowiedzUsuń
  5. No dziewczyny, czasem po prostu muszę. Jak nikt nie chce brać książek to Tomuś mnie posyła to co zostaje... ych. Taka rola zastępcy :P

    Dwojra... już przeczytałam Alicję i tak się jarałam tą książką, że głowa mała :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny stosik! Pozazdrościć ;)
    Miłego czytania w 2012!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe stosy! Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń