NOWOŚCI

wtorek, 29 listopada 2011

GeeKolekcja #10: Książkowy stos listopadowy 2011

W listopadzie sporo się działo, a więc dostałam też sporo książek. Część jako nauczkę, a część dla przyjemności. Poszerzałam swoje kręgi zainteresowań, mniej bądź bardziej sukcesywnie. Dowiedziałam się czego nie znoszę, a co uwielbiam. Na niektóre z tych pozycji przyjdzie jeszcze czas, gdyż lektury od Sztukatera mnie dobiły. To właśnie je prezentuje na pierwszym stosie.


Od góry:

1. Sebstian Junger "Wojna Restrepo" - książka + DVD + zdjęcia + mapa - od Wydawnictwa Mayfly
2. Thor Heyerdahl "Wyprawa Kon-Tiki" - książka + DVD + zdjęcia + mapa - od Wydawnictwa Mayfly
3. Dzogczen Ponlop "Wyzwalająca Inwokacja Samantabhadry" - od Wydawnictwa A
4. Keri Arthur "Kuszące zło" - od Instytutu Wydawniczego Erica
5. Krzysztof Petek "Trzy dni od teraz" - od Wydawnictwa Siedmioróg
6. Agnieszka Rahoza "Dobranocki. 40 opowieści do czytania przed snem" - od Wydawnictwa Siedmioróg
7. Stefan Grabiński "Demon ruchu" - od Wydawnictwa Zysk i S-ka
8. Andy Chandler "Tajemnica Zamku Grozy" - od Wydawnictwa Siedmioróg
9. Andy Chandler "Tajemnica jąkającej się papugi" - od Wydawnictwa Siedmioróg
10. Andy Chandler "Tajemnica szepczącej mumii" - od Wydawnictwa Siedmioróg
11. Maggie Stiefvater "Niepokój" - od Wydawnictwa Wilga
12. Amy Botwinick "Gratulacje z okazji rozwodu!" - od Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego
13. Louise L. Haye "Karty. Potęga myśli. Odnajdź siłę w sobie" - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii

Dodatkowo dostałam także prezent od Domu Wydawniczego Mała Kurka. Bardzo serdecznie dziękuję Pani Bożenie za pisklaka, który jest efektem radosnej współpracy oficyny z portalem Sztukater.


14. John Harding "Siostrzyca"

A jako, że nigdy nie mam dość pokręconych przygód uroczej kelnereczki, nie mogłam oprzeć się pokusie i zakupiłam sobie kolejny tom z cyklu o Sookie Stackhouse.


15. Charlaine Harris "Gorzej niż martwy"

5 komentarzy :

  1. No to masz co czytać, ja zresztą też...zapowiada nam się niezły grudzień :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stosy! Jednak i tak chyba najbardziej z nich jestem ciekawa "siostrzycy". Może dlatego, że jest tak ogólnie zachwalana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik mam bardzo podobny, więc nie mogę powiedzieć, że zazdroszczę. :P "Siostrzyca" zapowiada się dobrze, chociaż najbardziej rozczuliła mnie ta karteczka, którą oglądam non stop. :D "Wiwat kura !", nic dodać, nic ująć. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Leanne- mnie też rozczuliła :) Dlatego postanowiłam się nią pochwalić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Największy apetyt mam na "Siostrzycę", czuję, że to klimaty jakie w książkach lubię :)

    OdpowiedzUsuń