NOWOŚCI

wtorek, 6 września 2011

GeeKolekcja #5: Sierpień 2011

Sierpień był dla mnie niezwykłym miesiącem, przede wszystkim dlatego, że zmieniłam stan cywilny. Było z tym dużo problemów, wiele stresów, ale w końcu się udało i w końcu mogę odetchnąć z ulgą. 

Jednakże i w tym miesiącu nie obyło się bez książek, a wręcz powiedziałabym, że zostałam nimi zasypana, gdyż jako Panna Młoda zamiast kwiatów zażyczyłam sobie od gości książki. No i tak stałam się posiadaczką całej masy pozycji, pomijając oczywiście te, które otrzymałam do recenzji. Było ich w tym miesiącu zdecydowanie mniej, gdyż skupiałam się bardziej na dopinaniu wesela. Nie mniej, po weselu pierwszym moim zakupem był regał na książki. Wszystkie książki zajęły regał od góry do dołu... 
Pierwszy stos, który Wam prezentuję to stos recenzencki.
Od dołu:

1. P.C. Cast, Kristin Cast "Nieposkromiona" - od Wydawnictwa Książnica
2. Aprilynne Pike "Skrzydła Laurel" - od Wydawnictwa Dolnośląskiego
3. Maria Mostowska "Wyjazd we dwoje i inne opowiadania" - od Wydawnictwa Jirafa Roja
4. Claudia Casanovas, Felisa Chalcoff "Sztuka pomagania" - od Studio Astropsychologii
5. Kim McKay, Jenny Bonnin "Ekologia dla każdego" - od Wydawnictwa G+J RBA
6. Nancy Werlin "Niemożliwe" - od Wydawnictwa Nasza Księgarnia

Wszystkie egzemplarze od Wydawnictw dostałam za pośrednictwem mojego kochanego Sztukatera.

Kolejne trzy stosy to pozycje, które dostałam z okazji ślubu. Jest w nich też także jedna niezwykła pozycja, którą otrzymałam od portalu Irka za moją recenzję wyróżnioną przez nich jako jedną z trzech najlepszych recenzji sierpniowych.

Od lewej:

7. Beth Fantaskey "Przyrzeczeni" - od koleżanki
8. Josephine Angeline "Spętani przez Bogów" - od mojej siostrzyczki
9. Cassandra Clare "Miasto szkła" - od kuzynki
10. Suzanne Collins "W pierścieniu ognia" - od koleżanki ze studiów
11. Roderick Gordon, Brian Williams "Tunele" - od chrzestnej
12. Roderick Gordon, Brian Williams "Tunele 2. Głębiej" - od cioci
13. Roderick Gordon, Brian Williams "Tunele 3. Otchłań" - od kuzyna
14. Roderick Gordon, Brian Williams "Tunele 4. Bliżej" - od cioci
15. Eric-Emmanuel Schmitt "Tektonika uczuć" - od szwagierki
16. Sara Gruen "Woda dla słoni" - od mojej świadkowej

Od lewej:

17. Audrey Niffenegger "Zaklęci w czasie" - od znajomych mojego męża
18. Eric-Emmanuel Schmitt "Trucicielka" - od mojej przyjaciółki
19. Ken Kesey "Lot nad kukułczym gniazdem" - od kolegi mojego męża
20. Dan Brown "Anioły i demony" - od szwagierki
21. Dan Brown "Zaginiony symbol" - od szwagierki
22. Jonathan Maberry "Wschód złego księżyca" - od mojej kuzynki
23. Dean Koontz "Maska" - od rodziców mojej świadkowej
24. "Jan Paweł II. Wstańcie, chodźmy!" - od szefa mojego męża
25. "Jan Paweł II. Dives in misericordia. Encyklika" - od szefa mojego męża
26. Kardynał Stanisław Dziwisz "Świadectwo" - od szefa mojego męża
27. Frank Hajcak, Patricia Garwood "Dlaczego ze sobą sypiamy?" - od szefa mojego męża
28. Sherry Argow "Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy" - od szefa mojego męża
29. Dariusz Ryszard Tarczyński "Zrozumienie człowieka z wyglądu" - od szefa mojego męża
30. Mark D. Marfori "Feng Shui. Jak osiągnąć zdrowie, miłość i pieniądze" - od szefa mojego męża


Od lewej:

31. Stieg Larsson "Mężczyzni, którzy nienawidzą kobiet" - kupione przeze mnie dla uzupełnienia trylogii
32. Stieg Larsson "Dziewczyna, która igrała z ogniem" - od syna szefa mojego męża
33. Stieg Larsson "Zamek z piasku, który runął" - od mojej ciotki
34. Rosalind Widdowson, Stephen Marriott "Masaż erotyczny" - od szefa mojego męża
35. Romana Chojnacka, Jolanta Przytuła, Aleksandra Swulińska-Katulska "Encyklopedia sztuki kulinarnej. Kuchnia polska" - od mojej mamy
36. "Lekka kuchnia polska" praca zbiorowa - od mojej babci
37. "Kuchnia polska" praca zbiorowa - od szwagra
38. Marcin Pilis "Łąka umarłych" - prezent za jedną z lepszych recenzji sierpnia od portalu Irka
39. Matt Baglio "Obrzęd. Tajemnice współczesnych egzorcystów" - od redaktora naczelnego portalu Sztukater, a jednocześnie mojego przyjaciela, innymi słowy do recenzji od Wydawnictwa Znak



5 komentarzy :

  1. Teraz to fiknęłam, padłam i nie dycham :). Takie książki to skarb, czekam na recenzje, a najbardziej na opinie poradnika "Masaż erotyczny" ;)). No i oczywiście, wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja już będę wiedziała co chce zamiast kwiatów jakbym ślub brała ;)
    Świetny pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, czemu nie wpadłam na taki pomysł! No tak, mój mąż jest nieczytający :| Na swoim ślubie zażyczyłam sobie kwiaty doniczkowe (90% to były storczyki) i to już była rewolucja dla mojej rodziny hehe ;) Chciałabym życzyć Tobie i Twojemu mężowi wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam - świeża krew Sztukaterii ;) Alicja Liddell

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D No proszę!!!!!
    To dostałaś pozycji :D Ależ zazdroszczę :D
    Pozdrawiam Pannę Młodą i życzę udanego miesiąca miodowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z książkami zamiast kwiatów! Muszę o tym pamiętać na przyszłość :)
    Zazdroszczę książek, świetne łowy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń