NOWOŚCI

wtorek, 5 lipca 2011

GeeKolekcja #3: Czerwiec 2011

Pomimo tego, że czerwiec mam taki zabiegany to jednak wciąż znajduję czas na czytanie. Wstrzymałam się jednak z książkami z bibliotek i zatopiłam się w egzemplarzach recenzenckich. Moje zdobycze z czerwca prezentuję poniżej.

Od dołu:

1. Mathias Malzieu "Mechanizm serca" - z postanowienia "zakup przynajmniej jednej książki miesięcznie". 
2. Eamonn Butler "Najlepsza książka o rynku" - od Wydawnictwa IPS
3. Meszuge "12 kroków od dna" - od Wydawnictwa WAM
4. Meszuge "Alkoholik" - od Wydawnictwa WAM
5. Anna Karwińska "Dobranocka dla Maryni i Martynki. Świat z Tej Strony" - od Wydawnictwa WAM
6. Pittacus Lore "Jestem numerem cztery" - od Wydawnictwa G+J
7. Fabrizio Battistelli "Konklawe" - od Wydawnictwa Oficynka
8. Gabrielle Zevin "Zapomniałam, że Cię kocham" - przez agencję promocyjną AIM Media od Wydawnictwa Initium
9. Heidi Hassenmuller "Koszmarne piękno" - od Wydawnictwa Foka
10. Lynn Raven "Pocałunek demona" - od Wydawnictwa Foka
11. Susanne Rauchhaus "Istota Cienia" - od Wydawnictwa Foka

Za książkę z postanowienia "zakupić co najmniej jedną książkę w miesiącu" dziękuję mojemu kochanemu przyszłemu mężowi, natomiast za egzemplarze recenzenckie dziękuję wszystkim Wydawnictwom, a także mojemu kochanemu portalowi Sztukater.pl, który mi je udostępnił.
 

2 komentarze :

  1. No stosik imponujący :) Ja się cieszę, że zostały mi 2 egzemplarze recenzyjne i że będę mogła brać się za swoje książki, które mi zalegają od miesięcy, no chyba, że przyjdzie kolejna paczka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, to prawda :D ja jeszcze nie przeczytałam tego co kupiłam i dostałam w kwietniu... :D ale mam na własność więc prędzej czy później przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń