NOWOŚCI

poniedziałek, 29 listopada 2010

219. John Tucker musi odejść, reż. Betty Thomas

Oryginalny tytuł: John Tucker Must Die
Reżyseria: Betty Thomas
Scenariusz: Jeff Lowell
Zdjęcia: Richard Gibbs
Muzyka: Leah Hong
Kraj: USA
Gatunek: Komedia romantyczna
Premiera światowa: 27 lipca 2006
Premiera polska: 22 wrzesień 2006
Obsada: Jesse Metcalfe, Arielle Kebbel, Ashanti, Sophia Bush, Brittany Snow

    Kate jest nieśmiałą dziewczyną, która jest raczej niewidzialna dla swoich rówieśników w liceum. Pewnego dnia w czasie pracy w restauracji odkrywa, że szkolny przystojniak o imieniu John Tucker ma więcej niż jedną laskę. Okazuje się, że Beth, Carrie i Heather należą do różnych grup więc nigdy nie dowiedzą się o tym, że wszystkie chodzą z Johnem Tuckerem. Do czasu wspólnych zajęć z WF, gdzie dowiadują się prawdy. Postanawiają zemścić się na chłopaku, który je oszukał. Niestety, wszystkie zostają przez niego porzucone. Dlatego też postanawiają przemienić Kate w najfajniejszą dziewczyną w szkole, taką w której John Tucker się zakocha i wtedy ona złamie mu serce, tak jak on zrobił to im.
Dobre strony:
-    z filmu można się wiele dowiedzieć o społeczności licealnej i o tym jak bardzo w szkołach amerykańskich a nawet i naszych polskich są traktowani ludzie gorsi pod względem finansowym czy nawet gorsi pod względem wyglądu.
-    niby jest to komedia, ale naprawdę nie ma tam zbyt wielu śmiesznych scen. Jedyną, na której się popłakałam ze śmiechu była scena, w której dziewczyny dosypały Johnowi do jego odżywek na przyrost mięśni, odżywki na kobiecość, a potem zachowywał się jak totalna kobieta :D śmiesznie to wyglądało :D
-    film również podpowiada jak można się zemścić na facecie :P hehe ale to tak na marginesie :)
-    podobało mi się to jak ten film się skończył. Można by pomyśleć, że dziewczyny po całej akcji się rozejdą, a jednak zakończenie było dla mnie troszkę zaskakujące pod tym względem, ale prawdę mówiąc... dało się to przewidzieć.
-    fajnie było zobaczyć naprawdę romantyczną scenę, gdy John zabiera Kate na wspaniale oświetlony jacht :) echhhh.... też o takim czymś zamarzyłam :)
-    podobało mi się to jak John Tucker postanowił po całej akcji już nigdy nie kłamać :D i w ostatniej scenie filmu widzimy jak John mówi do swojej dziewczyny, że będzie zawsze szczery i podbija wraz z nią do innej laski i mówi, że ona również jest jego dziewczyną. No cóż :) przynajmniej o tym wiedzą :P hehe
-    Jesse znany nam  z Gotowych na wszystko spisał się wspaniale w roli Johna. Był naprawdę przekonywujący i  aż uwierzyłam, że tak samo zachowuje się w życiu codziennym :P
-    zaskoczyło mnie to, że zobaczyłam Ashanti w roli Heather, czyli cheerleaderki :) nie pokazywała się za wiele, za wiele nie mówiła, ale podobało mi się to jak tam wyglądała :D
Gorsze strony:
-    oczywiście film jest już zaopatrzony w pewien schemat z filmów młodzieżowych. Złamane serca, wykorzystanie innej do dokonania zemsty (czyt. rozkochania w sobie winnego), potem złamane serce chłopaka, który naprawdę się podoba tej dziewczynie no i na koniec wielkie wyjaśnianie po ogromnych nieporozumieniach.
-    tak czy inaczej jest to film, który jest raczej filmem młodzieżowym i wiadomo, że nie każdemu przypadnie do gustu, w szczególności jak ktoś nie lubi typowo babskiego filmu :) mówię tutaj o facetach :P chociaż mój Misiek jakoś go ze mną obejrzał :)
-    film nie ma zbyt wielu minusów, albo przynajmniej ich nie pamiętam. Film jakoś nie specjalnie utknął mi w pamięci więc raczej nie jest jakiś zachwycający.
Ulubione sceny:
-    akcja podczas WFu :) gdy Heather przy zagrywce dwa razy rąbnęła Carrie w nos za to, że rozpowiada, że chodzi z Tuckerem, a to jest przecież niemożliwe bo to Heather z nim chodzi :P
-    motyw podczas meczu koszykówki, gdy Tucker odstawia kobiecą scenę po tych całych używkach :D
Moja opinia:

    Film nie jest najgorszy, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Myślałam, że będzie zabawniej, ale jak widać jakoś nie potrafią zrobić porządnie śmiesznej komedii.

8 komentarzy :

  1. Mam nadzieje, ze nie bawem obejrze ten film :) Dopiero śmiesznie musiał wygladać jak mu tdziewczyny dospyały odżywki na kobiecość hehh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko życzę Ci Szczęśliwego Roku 2007 :) By był lepszy od poprzedniego :) :* i żebyśmy za rok też składały sobie blogowe życzenia :) film-kino-aktorzy - nowa notka ... :) Zapraszam :) Filmu nie widziałam ... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zapraszam do mnie (www.filmy-i-seriale.blog.onet.pl), nowy film, byc może, które jeszcze nie widziałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chce obejrzec ten film, gdyby był u mnie wkinie to zapewne bym go obejrzała, ale niestety nie było go :( zapraszam na mojego bloga new notka the-prison-break.blog.onet.pl I Wszytskiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała film zobaczyc już dosć długo kombinowałam nad tym by go zdobyc ale na razie nikt go nie ma :/ ale na pewno mi sie uda i zobaczę :) ech mam andzieje ze sie swietnie bawisz, bo ja niestety nie jak zawsze impreza nie wypaliła,a le za to staram się cos zrobic dobrego dla blogerów :) Pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. No nadażyłam mi się właśnie okazja, aby obejrzeć John Tacker Musi Odejść :) Spodziewłam się jednka czegoś lepszego po tym filmie, nie zachwycił mnie :/ Ae jeśli mój chłopak mial by też inne dziewczyny w tym samym czasie co chodzi ze mną tez bym się postanowiała zemścić :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo mi się podobał ten moment jak daly mu dziewczyny te tabletki na kobeicośc hehehh ;) W tym momencie to myślłam, ze wyjdę z siebie jak sie rozplakała i uciekł :D a i te stringi hehh

      Usuń