NOWOŚCI

wtorek, 23 listopada 2010

084. Błękitna głębia, reż. John Stockwell

Oryginalny tytuł: Into the Blue
Reżyseria: John Stockwell
Scenariusz: Matt Johnson
Zdjęcia: Shane Hurlbut, Peter Zuccarini
Muzyka: Paul Haslinger
Kraj: USA
Gatunek: Przygodowy
Premiera światowa: 30 września 2005
Premiera polska: 20 marca 2006
Obsada: Paul Walker, Jessica Alba, Scott Caan, Ashley Scott, Josh Brolin

     Jared i jego dziewczyna- Sam, uwielbiają nurkować. Ich marzeniem jest odnaleźć legendarny wrak statku o nazwie "Zefir", który wart jest miliony dolarów. Codziennie schodzą pod wodę poszukując najmniejszych szczegółów związanych ze statkiem. W między czasie do miasta przylatuje Bryce wraz z nową przyjaciółką Amandą. Także oni przyłączają się do poszukiwań. Jednak oprócz licznych drobiazgów znajdują również wrak samolotu, a na jego pokładzie całe mnóstwo narkotyków. Nie zgłaszają tego jednak straży, ponieważ chcą w spokoju poszukać statku. Nie wiedzą jednak, że owe narkotyki poszukiwane są przez jego właściciela a Jared wraz z przyjaciółmi znajdą się za niedługo w poważnym niebezpieczeństwie.
    Film jest dość ciekawy i nie zanudza widza, przynajmniej mnie nie zanudził. Oglądałam go z zainteresowaniem, ciekawa co będzie dalej i jak to wszystko się skończy. Mamy tutaj pomieszane różne gatunki, przygodę, thriller, coś z filmu o miłości, a nawet i film dokumentalny. Film kończy się dobrze i wręcz bardzo optymistycznie tak bym powiedziała hehe :)
    W filmie było wiele scen trzymających w napięciu, jak na przykład każdy moment gdy wchodzili do wody a wokół pływały rekiny, no ja bym w życiu nie wlazła do tej wody. Również scena, w której jedna z bohaterek zostaje zaatakowana, niezbyt przyjemny widok jak dla mnie, ble. no i oczywiście prawie, że końcowa akcja filmu, nie chcę jej zdradzać, żeby nie zepsuć zabawy, ale Ci co oglądali wiedzą o czym mówię. Ogólnie to bardzo mnie ten film stresował ;P
    Mocną stroną filmu są również zdjęcia. Zdjęcia morskich stworzeń, piękne ujęcia, piaski, rybcie, płaszczki i rekinki, było to naprawdę piękne i strasznie urzekające. Gdyby tych rekinów tam nie było, no i oczywiście jakbym umiała pływać to aż sama bym się tam wybrała zanurzyć w tej wodzie :P
    Amanda... kurde cały czas wydawało mi się, że ona coś knuje sama nie wiem dlaczego tak mi się wydawało. Sam.. nie rozumiem dlaczego Jessica dostała nominację do Złotej Maliny za ten film :| huh no ale ja to w ogóle jestem mało pojętna w kwestii przyznawania nagród. Jared, bardzo męski i odważny i taki pełen poświęcenia dla tego co robi, pełen pasji... ech. A Bryce? dureń skończony, tylko na kasie mu zależy. Wszyscy grali zadowalająco jak dla mnie, nie mam się czego doczepić ;)
    Aż taki fantastyczny to ten film nie był. Aczkolwiek bardzo mi się podobał, więc to raczej dobrze dla samego filmu ;P

3 komentarze :

  1. Hej Film jest zaj....ty bardzo mi sie podobał a najbardziej Paul hmm pokazał na co go stac jak i Jess swietnie zagrała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ten film jest The best oglądałam go juz troszke temu ale obsada ja osobiscie to uwielbiam Jessice Albe. Mi osobiscie to sie bardzo podobał pozdrawiam horrorek

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny bardzo przyjemny filmz Jess :) Chociaz po tym filmie jednka spodziewałam sie czegos lepszego !! Jess oczywiscie zagrała bez zastrzeżeń, az dziwne ze dostała nominację Złota Mlina za ta rolę :/:/
    fan-gwiazdy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń