NOWOŚCI

wtorek, 23 listopada 2010

079. Gorąca laska, reż. Tom Brady

Oryginalny tytuł: Hot Chick
Reżyseria: Tom Brady
Scenariusz: Tom Brady, Rob Schneider
Zdjęcia: Tim Suhrstedt
Muzyka: Marc Fisichella, John Debney
Kraj: USA
Gatunek: Komedia
Premiera światowa: 02 grudnia 2002
Premiera polska na DVD: 13 października 2003
Obsada: Rob Schneider, Rachel McAdams, Anna Faris, Alexandra Holden, Martiza Murray, Sam Doumit, Matthew Lawrence

    Jessica Spencer jako cheerleaderka jest bardzo ładną i najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Jak to zwykle bywa wraz ze swoimi przyjaciółeczkami z drużyny naśmiewa się z gorszych i myśli, że swoją urodą zdobędzie wszystko czego tylko pragnie. Pewnego dnia wraz z przyjaciółkami trafia do sklepu z różnymi bajerami. Podobają jej się pewne kolczyki. Po tym jak dowiaduje się, że nie są na sprzedaż postanawia je podmienić z innymi. Jednak gubi jeden z kolczyków, którego znalazcą jest Clive Maxtone, facet, który idzie na łatwiznę w "zarabianiu" pieniędzy. Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy z tego jak potężną moc mają te kolczyki. Clive i Jessica, pomimo tego, że są w różnych miejscach w jednym czasie zakładają pojedynczy kolczyk. Następnego dnia Jessica budzi się w ciele Clive`a, a Clive w ciele Jessici.
    Film jest ciekawy, jednakże pewne wątki strasznie się dłużą i troszkę przynudzają. Na szczęście do akcji wkracza to co lubimy najbardziej, czyli dowcip :)! Film oglądałam już wcześniej, zaczęłam oglądać też wczoraj, ale oczywiście nie dokończyłam. Dlaczego? za bardzo mnie nudził. To nie jest jeden z tych filmów, które można oglądać na okrągło i nigdy się nie znudzą. Interesujący pomysł na film i na szczęście nie został on zmarnowany.
    Wiele zabawnych scen, wiele zabawnych dialogów, sytuacji i oczywiście gra aktorów :) Aktorami zajmiemy się na końcu hyhy. Co podobało mi się najbardziej? Hmm... reakcja Jessici na fakt, że jest w ciele jakiegoś obleśnego faceta, reakcja Clive`a na fakt, że ciało Jessici właśnie przechodzi "TE" złe dni w miesiącu ;P Fascynacja przyjaciółek nowym wcieleniem Jessici. Najbardziej jednak rozwaliła mnie scena w barze :D:D:D wogóle jaki miałam polew :D Jak Jessica jako facet zamawia babskie drinki... barman patrzy się na nią dziwnym wzrokiem, a Jessica wtedy zmienionym męskim głosem "To znaczy... browara... podwójnego" Ja tam w sumie słyszałam Whisky ale niech będzie w wersji Polsatowskiej hyh.
    Film ukazuje jak bardzo człowiek może się zmienić pod wpływem silnych wydarzeń. Bardzo często oceniamy ludzi powierzchownie i od razu ich skreślamy, przez co możemy stracić najlepszą przyjaźń lub też miłość jaka mogłaby nas kiedykolwiek spotkać.  I tego właśnie doświadcza  Jessica.  Poznajemy jak bardzo silna potrafi być przyjaźń  oraz miłość i ile dla nas znaczy wszystko to co nas otacza.
    Oczywiście Rob Schneider jest zajefajny. On tak świetnie grał tą Jessice, że to się w głowie nie mieści. Jest naprawdę świetnym aktorem, świetna mimika, gesty, słowa... wszystko świetne. Aktorem komediowym jest po prostu idealnym. Rachel McAdams :D taka nagła zmiana roli :D tutaj piękna i popularna dziewczyna a za chwilę laska tańcząca na rurze. Oboje są świetni :)
    Film jest świetny. Mało co mnie śmieszy, ale ten film jest naprawdę super. W szczególności jest to zasługa Roba Schneidera. Jestem pod wrażeniem.

1 komentarz :

  1. To jest ten film co w srode leciał na polsacie? jak tak to go nie zobaczyłam jakos czasu nie było i nauka :/ ale dzisiaj napewno znow zobacze Matrix Reaktywacja :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń