NOWOŚCI

poniedziałek, 8 listopada 2010

050. 40-letni prawiczek, reż. Judd Apatow

Oryginalny tytuł: The 40-year-old Virgin
Reżyseria: Judd Apatow
Scenariusz: Judd Apatow, Steve Carell
Zdjęcia: Jack N. Green
Muzyka: Lyle Workman
Kraj: USA
Gatunek: Komedia romantyczna
Premiera światowa: 19 sierpnia 2005
Premiera polska: 28 październik 2005
Obsada: Steve Carell, Paul Rudd, Romany Malco, Seth Rogen, Catherine Keener, Jane Lynch

   Andy pracuje w magazynie w sklepie ze sprzętem RTV. Pewnego wieczoru spotyka się wraz z kumplami z pracy, aby pograć w karty. W czasie gry wychodzi na jak przykra tajemnica Andiego, że pomimo tego iż ma 40 lat nadal jest prawiczkiem. Kumple są w szoku. Na następny dzień cały sklep zna sekret Andiego. Kumple robią wszystko, żeby Andy w końcu się rozdziewiczył.  Zabierają go na imprezy, dają mu rady, pożyczają różne filmy, jednak Andy dalej odczuwa strach przed seksem. Wszystko się zmienia, gdy poznaje piękną matkę trójki dzieci, która prowadzi eBay na przeciwko jego sklepu.
    Jak dla mnie to film jest strasznie nudny. Praktycznie nic się w nim nie dzieje. Marzyłam tylko o tym, aby się skończył.
    Miała to być komedia, ale jakoś w ogóle mnie to nie śmieszyło.  Głównym dowcipem miało być chyba to, że facet ma 40 lat i dalej jest prawiczkiem. Nie rozumiem co w tym takiego śmiesznego. Jedyne co było śmieszne to ciapowatość tego pana.
    W filmie było bardzo dużo uczuć, wszelkiego rodzaju. Było tu wiele miłości, wiele strachu... wiele przykrości i smutku. Film pod tym względem porusza serce. W szczególności, że ludzie są bardzo nietolerancyjni co do niektórych spraw, no ale jak się widzi w filmie, nie wszyscy ludzie:)

    Według mnie Steve Carell idealnie pasuje do tej roli chociaż wciąż pamiętałam go z "Bruce wszechmogący". wydaje się bardzo ciapowaty ciekawe czy taki jest tez w życiu:D  jednocześnie milutki i uroczy.
 
    Myślałam, że film będzie ciekawszy, że będzie śmieszniejszy i w ogóle fajniejszy. Bardzo się zawiodłam na tym filmie.

4 komentarze :

  1. Nom mam dostac ten film i zobaczem jaki jest Ty piszesz ze sie nie opłaca I Tak obejrzem hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. zdania sa podzielone na ten temat. ja nie zabraniam Ci obejrzec tego filmu :) zdaj potem relacje jak sie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Koncu Widziałam Ten Film Nawet Nie Był Taki Zły, Ale Były Takie Momenty Gdy Nie Mogłam Sie Powstrzymac Z Smiechu Ale Kilka Tylko :P A widziałas moze Polowanie Na Druchny? Nie Było Takie Złe :P Ok U Mnie new Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie oglądałam Polowania na druhny ale mam nadzieję, że za niedługo się to zmieni...

    OdpowiedzUsuń