NOWOŚCI

piątek, 15 października 2010

004. Eurotrip, reż. Jeff Schaffer, Alec Berg, David Mandel

Oryginalny tytuł: Eurotrip
Reżyseria: Jeff Schaffer, Alec Berg, David Mandel 
Scenariusz: Jeff Schaffer, Alec Berg, David Mandel 
Zdjęcia: David Eggby 
Muzyka: James L. Venable
Kraj: USA / Czechy
Gatunek: Komedia / Przygodowy
Premiera światowa: 20 lutego 2004
Premiera polska na DVD: 28 października 2004
Obsada:
Michelle Trachtenberg, Scott Mechlowicz, Travis Wester, Jacob Pitts, Jakki Degg, Kristin Kreuk


    Grupka młodych ludzi kończy właśnie liceum. Głównego bohatera, Scottiego (Scott Mechlowicz), rzuca dziewczyna (Kristin Kreuk).  Dwoje jego przyjaciół wyjeżdża na wakacje pozwiedzać Europę. On sam ma listownego przyjaciela, który chce do niego przyjechać z Niemiec. Niestety, chłopak zbyt późno się zorientował, że jego przyjaciel listowny jest kobietą. Rzuca jej wiązkę nieprzyjemnych słów. Dziewczyna blokuje jego e-maila, zmienia plany wyjazdu do niego do USA. Chłopak w akcie desperacji, wraz ze swoim napalonym kumplem, wyjeżdża na wycieczkę do Berlina, aby przeprosić i być z ową Niemką. Aby dotrzeć do Berlina muszą przebyć dłuuugą drogę, w której spotykają swoich przyjaciół podróżujących właśnie po Europie. Zaczyna się podróż pełna przygód i dziwnych wydarzeń.
    Przez zwykły przypadek wpadłam na ten film. Przypadek przypadkiem, ale nie powiem, żeby była zbytnio zafascynowana ten filmem. Jest to komedia, jedna z tych głupich komedii, których ja staram się unika.     Film jest głupi. Typowa komedia przepełniona zbereźnymi scenami i seksem. Nie polecam tego filmu, no chyba, że ktoś lubi takie filmy.
    Co chwile coś się dzieje, coś nieprzewidywalnego. Jeżeli dla kogoś humorem jest na przykład seksualne przygody jednego z bohaterów to powodzenia. film jest śmieszny, ale tylko momentami... nielicznymi.
    Dużym plusem filmu jest otoczenie w jakim przewijają się nasi bohaterowie. Zdjęcia. Różne krajobrazy, bo różne miejsca w Europie. Najbardziej podobało mi się osiedle w Bratysławie 
    Nie wiem jak można dać się wrobić w taki głupawy film. No chyba,  że coś z tych postaci jest w granych przez nich aktorach.

8 komentarzy :

  1. Ehhh... widać, że nie znacie się na komediach, nie ważna jest fabuła, wazne aby się śmiać i ten film do tego jest ;D I jezeli nie ogladalas wersji DVD to lepiej tego nie rob bo po przeczytaniu tego twojego opisu wynikalo by ze twoja ocena byla by bardzo niska :D
    Dla mnie 10/10
    Krytycy daja 4,76/5 :D
    Podrófqa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. możliwe... niczego nie zaprzeczam :)
    ja tutaj wyrażam tylko swoją opinię na temat filmów opisywanych przeze mnie, oczywiście nie wyrażam opini wszystkich dlatego też właśnie cieszę się, że wy wyrażacie swoje opinie bo tak dowiaduję się co publika myśli o tych filmach.
    a co do tego że nie znam się na komediach... to moze i według Ciebie się nie znam, ale dla mnie film komediowy to nie są tylko wygłupy erotyczne, takie coś mnie po prostu nie bawi, ten typ żartu przedstawiony w tym filmie tez mnie nie bawi, dlatego też taka ocena.

    OdpowiedzUsuń
  3. A przy okazji! co do aktorów, owszem nie są znani chyba oprócz Michelle Trachtenberg która zagrała Jeeny, po za tym na uwagę zasługuję bardzo dobry podklad muzyczny! W filmie wykorzystano utwory:
    1. Scotty Doesn't Know - Lustra
    2. My Generation - Chapeaumelon
    3. Wild One - Wakefield
    4. 99 Red Baloons - Goldfinger
    5. In The City - The Jam
    6. Shooting Stars - Cauterize
    7. Nonchalant - Chapeaumelon
    8. Scotty Doesn't Know - MC Jeffsky
    9. Make My Dreams Come True - Apollo 440
    10. Du - David Hasselhoff
    11. Les Promesses - Autour De Lucie
    12. I Love Marijuana - Linval Thompson
    13. Turn It Up - Ugly Duckling
    14. Get Loose - The Salads

    Aha i jeszcze jedno...
    Ten film był przez 2 miesiace najlepiej ogladanym filmem w Anglii a o ile wiem to Angoli trudno rozśmieszyć!!!
    Podrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beatka_181@poczta.onet.pl15 października 2010 13:15

    To znowu ja :] Ten film jest zajebeisty juz dawno takiej komedii nie oglądałam :]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to rewelacyjny film, ale ma kilka świetnych momentów, a niektóre sceny będą dodatkowo atrakcyjne dla obeznanych w temacie (dla mnie np.), jak np ta w klubie albo z ciastkiem; 6,9/10

    OdpowiedzUsuń
  6. beatka_181@autograf.pl15 października 2010 13:17

    Świetny film nie można się przy nim nudzic :) Ziania na maxa

    OdpowiedzUsuń
  7. Film jest bardzo ciekawy i nieprzewidywalny ;)
    Nie zgadzam się z Twoją opinią, ponieważ ja momentami nie potrafiłam wytrzymać ze śmiechu. Ale każdy ma inny gust, przyznam to. Ogólnie film jest fajny i ja daję 9,5/10 :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten film jest świetny ....Moge go ciągle oglądac. Jedna z lepszych komedi,bo nie jest tak głupia jak np. komedia romantyczna....a ma świetną fabule....można padnąć przy tym ze śmiechu... Polecam bisty film.

    OdpowiedzUsuń