NOWOŚCI

środa, 17 października 2018

GeeKolekcja #86: Pierwsza połowa roku 2018 według GEEKA

Wstyd! Wstyd i hańba!
Nie wierzę, że minął już kolejny kwartał po półroczu, a ja jeszcze nie ogarnęłam, co to zaszczyciło swoją obecnością moje półki filmowo-książkowo-funkowe. Musicie mi jednak wybaczyć, bowiem w moim życiu nadeszło bardzo wiele zmian i wciąż próbuję się do nich dostosować. Coś kosztem czegoś. Wyleczyłam się jednak z pewnego rodzaju książkoholizmu, który doprowadzał do tego, że kupowałam książki nałogowo, a i tak kończyło się to tak, że przez kilka lat nie miałam okazji ich przeczytać aż w końcu wyrosłam i się ich pozbywałam. Bez sensu! Oczywiście, nadal ulegam różnego rodzaju sugestiom, ale to już zupełnie inna bajka. Moje kontakty z wydawcami oraz z Galapagosem, który był moim źródełkiem filmowym, trochę przygasły. Bardzo mi przykro z tego powodu, ale cieszę się, że niektórzy wiernie trwają przy moim boku i zasilają moją małą choróbkę. Wykazując się przy tym niesamowitą cierpliwością i wyrozumiałością wobec moich osobistych problemów w obliczu ostatnich wydarzeń. Z tego miejsca gorąco DZIĘKUJĘ! 

Nie zanudzając Was dłużej zbędną treścią podrzucam trochę zdjęć, bo ponoć te najlepiej trafiają do odbiorcy. Dla mnie to też spore ułatwienie, bo mam ściągę co też sobie ostatnio nakupowałam (tym sposobem raz uratowałam się od ponownego zakupu DVD z filmem "Interstellar"). 


GEEKOLEKCJA - I KWARTAŁ -

1. Dom łez, aut. Linda Bleser - egzemplarz do recenzji od HarperCollins Polska - oddałam dalej
2. Feluś i Gucio idą do przedszkola, aut. Katarzyna Kozłowska - egzemplarz od Naszej Księgarni
3. Chce mi się kupę, aut. Guido Van Genechten - j.w.
4. Narysuję to, co czuję, aut. Yasmeen Ismail - j.w. 
5. Greccy herosi według Percy'ego Jacksona, aut. Rick Riordan - wymiana na FB
6. Margo, aut. Tarryn Fisher - j.w.
7. Kobieta w oknie, aut. A.J. Finn - zakupione na Nieprzeczytane.pl
8. Morderstwo w Orient Expressie, aut. Agatha Christie - j.w.
9. Związani, aut. Emma Chase - zakupione po mega promocyjnej cenie 9,99zł w Stokrotce

10. Lego Ninjago, reż. Charlie Bean, Paul Fisher - do recenzji od Galapagos Films
11. Był sobie pies, reż. Lasse Hallstrom - zakupione na promocji w Biedronce
12. To. Edycja 2 DVD, reż. Andres Muschietti - zakup w Empiku
13. Wizyta, reż. M. Night Shyamalan - zakupione na promocji w Biedronce
14. Joe Black, reż. Martin Brest - j.w.
15. La La Land, reż. Damien Chazelle - kupione na promocji w Empiku
16. Thor: Ragnarok, reż. Taika Waititi - egzemplarz do recenzji od Galapagos Films

Do tego oczywiście moja nowa mania, czyli kilka figurek Funko Pop Vinyl:
* Buffy Summers z mojego ukochanego serialu z późnego dzieciństwa "Buffy - postrach wampirów",
* Jaś Fasola z miśkiem w ręce,
* Królewna Śnieżka,
* Sailor Saturn z mojego ulubionego anime "Sailor Moon",
* Sailor Pluto j.w., 
* L z anime "Death Note"
* Chewbacca z Porgiem z filmu "Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi",
* Jon Snow z serialu "Gra o tron".


GEEKOLEKCJA - II KWARTAŁ - 


17. Nie bój się i pocałuj mnie, aut. Nastja Holtfreter - od wydawnictwa Nasza Księgarnia
18. Co widzimy w gwiazdach, aut. Kelsey Oseid - j.w.
19. Zupy moc, aut. Monika Mrozowska - egzemplarz od Zwierciadła
20. Pucked, aut. Helena Hunting - do recenzji od wydawnictwa Szósty Zmysł

21. Logan: Wolverine, reż. James Mangold - prezent na urodziny od siostry

Dodatkowo lusterko kolekcjonerskie z wizerunkiem Deana Winchestera z jednego z moich ulubionych seriali nadnaturalnych "Supernatural" oraz Funko Pop Vinyl w wersji Chase - Czarna Pantera, które otrzymałam na urodziny od mojej przyjaciółki Ani z bloga OniKruki.



22. Harry Potter. Podróż przez historię magii, aut. J.K. Rowling - zakup na LubimyCzytać
23. Wielka księga wartości, aut. Teresa Blanch, Anna Gasol - egzemplarz do recenzji od Naszej Księgarni
24. Miasteczko Darkmord, aut. Shane Hegarty - zakup na LC
25. Zwierzoobjaśniarka, aut. Sergio Olivetti - egzemplarz od Naszej Księgarni
26. Poświęcenie, aut. Adriana Locke - do recenzji od wydawnictwa Szósty Zmysł
27. Upiorna uczta, aut. Robert Cichowlas - zakup u sprzedawcy na Allegro
28. Owoc granatu, aut. Maria Paszyńska - niezapowiedziana wysyłka od Publicat S.A.

29. Dzieciak rządzi, reż. Tom McGrath - zakup na promocji Empiku
30. Kapitan Majtas, reż. David Soren - j.w.
31. Gru, Dru i Minionki, reż. Kyle Balda, Pierre Coffin - zakupione na promocji w Lidlu
32. Coco, reż. Lee Unkrich, Adrian Molina - do recenzji od Galapagos Films
33. Kubo i dwie struny, reż. Travis Knight - zakup na promocji Biedronki
34. Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi, reż. Rian Johnson - egzemplarz od Galapagos Films
35. Czarna Pantera, reż. Ryan Coogler - j.w.
36. Listy do M., reż. Mitja Okron - zakupione na promocji w Biedronce
37. Jumanji: Przygoda w dżungli, reż. Jake Kasdan - zakup na promocji w Empiku
38. Atak Paniki, reż. Paweł Maślona - do recenzji od Galapagos Films
39. Liga Sprawiedliwości, reż. Zack Snyder - j.w.

Dodatkowo na Dzień Dziecka sprawiłam sobie Monopoly w edycji moich ukochanych Friends. Ponadto uzbroiłam się w kolejne figurki Funko POP Vinyl:
* Neo Queen Serenity, Small Lady & Król Endymion, czyli królewska rodzina z Kryształowego Królestwa z anime "Sailor Moon",
* Sailor V również z "Sailor Moon" - tak wiem, widać, że uwielbiam,
* Ryuk z anime "Death Note", na którego się trochę naczekałam, ale najważniejsze, że jest, bo już nadzieję traciłam,
* Aragorn z filmu "Władca Pierścieni",
* Giles z serialu "Buffy- postrach wampirów",
* Proxima Midnight, czyli jedna z moich ulubionych z "Avengers: Wojna bez granic",
* Iron Man (w końcu!) również z najnowszego "Avengers",

Prześlij komentarz