NOWOŚCI

sobota, 30 listopada 2013

GeeKolekcja #51: Filmy na listopad

     W tym miesiącu troszku przyszalałam z filmami. Nie dość, że w Biedronce była mega promocja na fajne filmidła, to jeszcze w dodatku postanowiłam uzupełnić swoją zmierzchową kolekcję, no i oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok jednego z moich ulubionych tytułów z wakacji. Na promocji można znaleźć naprawdę ciekawe produkcje, więc oczywiście nie obyło się i bez zakupu mojego najlepsiejszego, prawie że, tytułu katastroficznego. Za to firmie FilmFreak gorąco dziękuję za tytuły do recenzji. Dziś z kolegą Szymalanem będziemy zachwycać się jednym z nich :)


 
Od góry:
 
1. Stoker, reż. Chan-wook Park - od FilmFreak
2. W ciemność. Star Trek, reż. J.J. Abrams - j.w.
3. Armageddon, reż. Michael Bay - na wyprzedaży w Carrefour
4. Służące, reż. Tate Taylor - na promocj w Biedronce
5. Znaki, reż. M. Night Shyamalan - j.w.
6. Niezniszczalny, reż. M. Night Shyamalan - j.w.
7. Pacific Rim, reż. Guillermo del Toro - ulubieniec wakacyjny zakupiony w Empiku
8. Saga Zmierzch. Przed świtem część 2, reż. Bill Condon - dla zamknięcia zmierzchowej kolekcji
 

4 komentarze :

  1. Powinnaś któregoś dnia zrobić zdjęcie swoich filmowych półek. Niech Ci ludzie pozazdroszczą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś zrobię ;) Póki co Szymalan widział moją półkę i mi ją troszku opróżnił więc... :D

      Usuń
  2. Jak mozna takie filmy jak ,,Pacific Rim" ogladac na dvd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... domowego kina nie posiadam więc DVD musi mi wystarczyć ;-)

      Usuń