NOWOŚCI

piątek, 3 maja 2013

GeeKolekcja #40: Biblioteczka kwietniowa

    Ahoj! W tym ważnym miejscu pragnę pochwalić się Wam mega zmianą w moim życiu, której skutkiem okazało się być opóźnienie w lekturze. Przeprowadziłam się! Stosy kartonów z książkami zawaliły mi mieszkanie. Pakowałam 3 dni, zajęły 13/17 pudeł, które wyniosłam, a rozpakowywałam się w jeden dzień. Mój tato obmyślił mi kącik czytelniczy, którym pochwalę się przy okazji, jak już zostanie wykończony. Do szczęścia brakuje mi jeszcze dużego regału. W kwietniu książki zwaliły mi się na głowę w najmniej odpowiednim momencie. Mam nadzieję, że wszyscy współpracownicy wybaczą mi obsuwę czasową. Bardzo serdecznie dziękuję za książki do recenzji, prezenty urodzinowe, no i oczywiście możliwość wymiany!


 Od dołu (prawa strona):

1. Wybrani, aut. C.J. Daugherty - od Otwartego (poprzez portal IRKA) [recenzja]
2. Poradnik pozytywnego myślenia, aut. Matthew Quick - j.w.
3. Szubienicznik, aut. Jacek Piekara - egzemplarz nadprogramowy od Otwartego, który traktuję jako prezent
4. Requiem, aut. Lauren Oliver - j.w. jako, że nie przeczytałam jeszcze dwóch pierwszych tomów
5. Powrót bogini, część 1, aut. P.C. Cast - od Miry
6. Powrót bogini, część 2, aut. P.C. Cast - j.w.
7. Niezwykła wędrówka Harolda Fry, aut. Rachel Joyce - egzemplarz nadprogramowy od Znak w ramach promocji serii dla kobiet
8. Teraz i zawsze, aut. Carolyn Egan - j.w.

Od dołu (lewa strona):

9. Nevermore. Cienie, aut. Kelly Creagh - od Jaguara
10. Partials. Częściowcy, aut. Dan Wells - j.w.
11. Blask, aut. Amy Kathleen Ryan - j.w.
12. Saga księżycowa. Scarlet, aut. Marrisa Meyer - od Egmontu (poprzez portal IRKA)

Od dołu:
 
13. Zapomnij patrząc na słońce, aut. Katarzyna Mlek - prezent urodzinowy od portalu A-G-W.info
14. Camino, aut. Tamara Koll - prezent od portalu IRKA
15. Alfred Hitchcock. Nieznana historia Psychozy, aut. Stephen Rebello - j.w.
 
Od dołu:
 
16. Fala upału, aut. Richard Castle - wymiana na LC
17. Wieczna noc, aut. Claudia Gray - j.w.
18. Miłość alchemika, aut. Avery Williams - j.w.
 
 

9 komentarzy :

  1. Cudne cudowności!
    "Partialsów" sama kupiłam ostatnio, ale jeszcze nie przeczytałam, więc czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję.
    Zazdroszczę wszystkiego :D
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stosiki ;) Partialsów dostałam ostatnio z wymiany, więc za jakiś czas będę czytać - jestem ciekawa Twojej opinii ;) Chciałabym dostać też w swoje łapki Blask, więc jeżeli będziesz chciała wymienić to pamiętaj o mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie troszeczkę Ci się książek nazbierało :) Będzie co czytać :)
    Jestem bardzo ciekawa, tego kącika czytelniczego, który przygotowuje dla Ciebie tata :) Niech szybko skończy, co się nam tu pochwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, tata tylko rzucił pomysłem, aby wygospodarować mi go w sypialni :D Dwa mini regały pod okno mam, jeden duży z poprzedniego mieszkania, no i w tym miesiącu kupuję sobie drugi. Pewnie przy okazji stosika majowego pochwalę się całym kącikiem :D

      Usuń
  4. Niech Ci się dobrze mieszka w nowym miejscu! :) Zazdroszczę obu pozycji od Znaku, "Wybranych", "Zapomnij patrząc na słońce" oraz "Requiem".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałych książek! "Blask", "Wybrani", "Nevermore"...wszystko bym Ci z chęcią zabrała :D miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, tylko pozazdrościć :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze, miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Nowe nabytki świetne! Wiem jak to jest z przeprowadzką. Sama niedawno przerabiałam ten temat!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń