NOWOŚCI

czwartek, 25 grudnia 2008

Z życia: Dzień bloga 2008

 

ZASADY ZABAWY
1. Napisz na swoim blogu specjalną notkę , w której opiszesz
dlaczego zostałeś/aś blogerem? Czy blogi zmieniły coś w
Twoim życiu? Co daje Ci blog? Czy dzięki blogom przeżyłeś/aś
coś ciekawego? Czy dzięki blogowaniu poznałeś/aś interesujących ludzi?
2. Opisz również 5 blogów, które uważasz za warte poznania przez
innych. Opublikuj linki do nich na swoim blogu i w ten sposób wytypuj
ich autorów do naszej zabawy.
3. Umieść w tej notce naszą specjalną grafikę, która zamieszczona
jest powyżej.
4. Pod tą notką opisz zasady zabawy.

 
Dlaczego zostałaś blogerem?
Swoją przygodę z blogami zaczęłam już dużo wcześniej. Po prostu było to modne.
Ten blog powstał z mojej pasji do filmów, ponieważ chciałam się podzielić moimi wrażeniami z oglądanych filmów.

Czy blogi zmieniły coś w Twoim życiu?
Oczywiście, że tak. Dzięki prowadzeniu tego bloga zwiększyła się moja miłość do filmów.
Poza tym z czasem nabieram większej wprawy w pisaniu.
 
Co daje Ci blog?
Możliwość pokazania swoich odczuć związanych z danym filmem i poznawanie odczuć osób komentujących moje opisy. Wiem, że nie jestem profesjonalnym recenzentem, daleko mi do tego, ale może któregoś dnia coś się zmieni i moje hobby stanie się czymś więcej.
 
Czy dzięki blogom przeżyłaś coś ciekawego?
Bywało różnie. Poznałam wielu ciekawych ludzi, ale poznałam też takich którzy okazali się być wielkimi chamami. To sprawia, że jestem silniejsza. 

Czy dzięki blogom poznałaś interesujących ludzi?
Na moich trzech blogach poznałam wielu ludzi. Z niektórymi zawiązały się bliższe znajomości, no ale tylko internetowe. Może kiedyś coś się zmieni. Niestety, nie przyjaźnię się z nikim poznanym dzięki blogom, ale wiem, że są ludzie, którzy chętnie mi pomogą swoją radą lub też inną formą wsparcia. Ciekawe jest to jak taka znajomość może wpływać na człowieka. Pomyśleć, że to tylko dzięki zwykłemu blogowi.

5 blogów, które uważam za godne polecenia:
filmowy.blog.onet.pl
cinemax.blog.onet.pl
kraina-slow.blog.onet.pl
global-of-stars.blog.onet.pl
stars-by-teenegers.blog.onet.pl

Prześlij komentarz